Referencje – Euromiladent

+48 601 072 134

euro@miladent.eu

KONTAKT
Takk for interessen , føler at det er veldig bra at dere følger opp kundene deres med nettopp slike spørsmål, så jeg skal gjerne svare på hvordan jeg har opplevd Miladent og behandlingen: 1) Jeg ble veldig glad for å bli hente på flyplassen og sjåføren var både vennlig og hjelpsom. 2) Vi hadde en koselig tur frem til Miladent hvor jeg ble meget godt mottatt og fikk hjelp til å plassere bagasjen min inne på et mer sikret område enn akkurat ute i resepsjonen, satte pris på det, da jeg jo ikke hadde sjekket inn på hotellet enda. 3) Før jeg dro hadde jeg forsikret meg på nette[..]
MIN KONE SOLVÅR KOM HJEM I KVELD FRA SIN TUR TIL GDANSK MED BESØK PÅ MILADENTKLINIKKEN! HUN ER MEGET GODT FORNØYD BÅDE MED REISE, OPPHOLD PÅ HOTELLET, OG MILADENTKLINIKKEN! NÆRMEST OVERBEGEISTRET OVER SERVICE OG IMØTEKOMMENHET OG KOMPETANSE PÅ ALLE HOLD! HUN SKAL TILBAKE OM 3 MÅNEDER - SÅ DA TAR VI KONTAKT IGJEN! TAKKER SÅ MEGET. Ha en flott aften! Mvh Vidar-Olav Straume
Hei igjen og takker for meget rask respons og tilrettelegging av mine to turer til Miladent i Gdansk. Hadde MEGET stor tannlegeskrekk fra før, har vel ikke vært til tannlege på 34 år annet enn til akuttimer her i Norge. Tannlegeskrekken forsvant fort da jeg kom ned til Miladent. Ble tatt vare på må en meget betryggende og behagelig måte. Under hele behandlingen ble jeg spurt om jeg hadde vondt. Første besøket trakk de to tenner og tok rotfylling på tre tenner (hjemme i norge hadde vel bare dette ført til 6-7 tannlegetimer). Var til Miladent på fire behandlinger totalt og har nå et[..]
Vi hadde også denne gang en flott tur til Gdansk og til Miladent. Mottagelsen på Miladent er fantastisk og med en service og åpenhet som ikkje finnes her til lands. Dominik Los er jo også et geni innen tannhelse, som i mitt tilfelle hadde han flere løsninger på mitt problem som vi diskuterte og fant den mest fornuftige. Det jeg savner er en medarbeider på klinikken som kan norsk når det er så mange norske pasienter der. Ellers kan jeg ikkje få fullrost Miladent og Dominik Los og hans medarbeidere. Kan anbefale andre til å reise dit. Hilsen Gunnar Arne Brødsjø
Vel hjemkommet og veldig fornøyd med alt i Gdansk! Tannlegekontoret og tannlegen var veldig bra, drosje til og fra, og på flyplassen da jeg kom ble jeg møtt av en sjåfør med en plakat med mitt navn. Hotellet var nydelig, med deilig have, hvor vi tok med frokostkaffen og koste oss i solen. Og Gdansk var en nydelig gammel by, gamlebyen var fin. Og vi tok drosje til Sopot og var helt ute på Europas lengste tremolo. Veldig moro. Og nå reiser jo min kusine Gro Pettersen i slutten av måneden ned, på min anbefaling! Og som sagt, jeg kan trygt anbefale Miladent tannklinikk. Vennlig hilsen og [..]
Vi er som du vet kommet vel hjem igjen og har det bra. Alt vel og hevelsen er nede uten blåmerker. Vi er veldig imponert over hvordan det hele fungerte, så presist og flott! Fra avreise Rygge, henting på flyplassen i Gdansk, Novotel og henting / bringing til og fra Miladent og så tilbake til Flyplassen i Gdansk, helt topp service. Behandlingen vi fikk på Miladent var også imponerende. Vi ble tatt utrolig godt vare på og alt var så presist. Ventet aldri et minutt. Det må gå ca et 1/2 år så hører du fra oss. Med vennlig hilsen Ruth og Rolf10
Jeg er svært godt fornøyd med behandlingen ved Miladent. Tannlegen var grundig, imøtekommende, hyggelig og profesjonell. Mvh Petter
Da er vi hjemme igjen. Nok en vellykket tur til Gdansk og Miladent. Lill er meget fornøyd. All ære til Domenic og hjelperene hans. Neste år er det min tur. Novotel hotel vill alltid bli utgangspunktet vårt. Mvh. Trond Jørgensen
Hei igjen. Etter en spennende uke, er jeg hjemme igjen, med litt blandede følelser. Full av optimisme og forventning møtte jeg opp, men fikk meg en nedtur da jeg kom i stolen. Var ikke forberedt på det omfattende arbeidet som skulle gjøres, så mitt ønske er: INFORMER pasienten før arbeidet starter. Har ellers bare positive ting å si om oppholdet, varme, gode og snille tannlege, assistenter, kontorhjelp og kjempekjekke Monika. Service på alle plan, egen sjåfør til disposisjon bare når vi ville. Hotellet er også nydelig.tar gjerne turen tilbake, hvis nødvendig. Ha en fin sommer all[..]